有好多好多野要做, 但係一 d 都提唔起勁去做, 唔知係因為病影0向左我嘅心情, 定抑或係我已經再唔鍾意又或者厭倦我份工, 問心其實呢期比起之前真係一 d 都唔辛苦, 但係 ................... 可能一個人抑壓得太耐就係時候反抗, 唉........................... 真係好唔想好唔想做野, 我好想放假呀 !!!
 
 
今日極 sad 啦, 連續拒絕左兩個活動: 做 gym & 睇四大天王, 兩樣我都好想去架, 拒絕完之後我都忐忑不安左好耐, 好想 call back 返個 friend 話, 我都係黎, 不過, 最後都冇咁做 !!!  希望佢下次有咩玩再預埋我啦 !!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    bargie chan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()