He .............. 我條命就係咁架啦, 往往當我覺得無咩希望同徬徨無助之際, 個天就會自自然然扶我一把, 俾少少甜頭我, 等我唔好太過失望同沮喪 !!!! 尋晚聽到佢一句好簡單好簡單嘅多謝同埋佢都鍾意我份禮物, 聽完之後真係超級開心呢 !!!! 盡管佢可能係出於禮貌而咁講, 唔理得咁多 lu, 人同人相處最緊要都係要有互動 jei, 有 feedback 已經好好架啦, 總好過成日都係單向嘅 communication, 好似同空氣相處同講野咁 !!!! 因為呢件事, 我覺得我今個假期真係賺左, 有個 happy ending, 好開心呢 (因為過左好幾日都冇咩動靜, 以為佢睇都冇睇, 隨手掉左) !!!! Open-mouthed
 
唉 ............ ya, 快樂嘅兩個星期假期, 話咁快又去到尾聲啦, 仲有少過廿四個鐘, 就要 back to normal 返番工啦, 唉 ........ 真係好唔想好唔想呀 !!!!! 算, 為有 looking forward 等 CNY 再放過假 !!!!
 
今個假期都 .......... 冇咩特別做過 D 咩, 都係悠悠閒咁抖一抖 !!!! 不過都為自己感到驕傲, 因為之前許下日日做運動嘅承諾真係兌現到, 仲要有一日一口氣上左兩堂 Body Combat, 真係自己都覺得自己好勁, wakakakakaka !!!! 雖然磅數上一 d 都冇下降 (因為我一 d 都冇 stick to rabbit meal, 做番正常人, 咩都食少少 Tongue out), 不過由於日日做運動, 自己都覺得自己 slim 左, ke ke !!!! 不過 anyway, 放完假, everything need to back to normal, 一定要係五月之前 achieve 到我嘅 target 先得 !!!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    bargie chan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()