之前熱切期待, 漫長嘅 long vacation 話咁快又過左一半有多啦 !!!! 放假本來應該咩都唔好理, 咩都唔好諗, 放鬆心情去令自己抖一抖, 但係 ................ 似乎呢個假期並唔達到預期嘅效果 !!!! .............. 攪咩呀, Cindy Chan !!!! 0個幾日, 訓又訓得唔好, 攪到自己成日都好 "支力" "支力" !!! 疑惑 之後0個幾日, 因為做左運動, 個人好 "支力", 係就係訓得好左啦, 但係起身0個時, 個牙 "" 超痛, 我可以肯定, 又係自己精神緊張, 成晚係度磨牙啦,   ....................... !!!!

 

其實反覆咁諗過, 自己有 d 咩事咁放唔低呢 ?!?!?! 諗黎諗去, 呢期最困擾嘅事只有一樣, 但係 ........... 呢件事, 似乎傷幾多腦汁, 諗爆頭, 什至 put 幾多 effort 都係無結果架啦, 所以簡單 d 黎講都係白費心機, 多舊魚 !!!! 我就係咁架啦, 成日都係清淅明知自己應該點做, 但係往往都係好屎咁做唔到, 成日都搵到自己黎攪 !!!!

 

Anyway, 唯有俾一個 time frame 自己, 過埋呢個假期就唔可以唔可以再去諗呢件事, 同埋快 d 一改自己緊張大師嘅性格, 凡事唔好諗咁多, 成日都攪到自己 hyper pressure !!!!

 

不過今個假期 set 左個 goal 都叫做 achieve 到啦, 日日都有去做 gym, 對於一個以前踢極都唔肯做運動嘅人算有好大好大進步架啦, he he !!!!

 

近期好鍾意好鍾意聽呢首歌, 成日都不停 repeat & repeat, 有 d 百聽不厭嘅感覺 !!!!

 

國境之南

詞:嚴云農曲:曾志豪 演唱:范逸臣

如果海會說話如果風愛上砂
如果有些想念遺忘在某個長假

我會聆聽浪花讓風吹過頭髮
任記憶裡的愛情在時間潮汐裡喧嘩

非得等春天遠了夏天才近了
我是在回首時終於懂得
當陽光再次回到那飄著雨的國境之南
我會試著把那一年的故事再接下去說完

當陽光再次離開那太晴朗的國境之南
妳會不會把妳曾帶走的愛在告別前用微笑全歸還

海很藍星光燦爛我仍空著我的臂彎
天很寬在我獨自唱歌的夜晚
請原諒我的愛訴說的太緩慢

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    bargie chan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()