又一次玩通頂, 今朝成七點先返到屋企, 沖完涼, 八點先可以安然上床就寢 !!! 不過訓唔夠兩個鐘, 又要起身啦, 因為今日實在有太多使命要完成啦 !!!!
 
1. 要去 bank 度攞成功申請嘅 credit card 加做阿婆去 counter 排隊攞錢
2. 要 13:00 前去 TST 旅行社度 pick up 番漏左0向北海道嘅 NDS
 
嘩 !!!! 真係超級超級眼訓 !!!! 昏昏欲睡
 
完成使命後, 見一場去到 TST, 咪走左去 Duty Free 度睇下仲有冇 Burberry 頸巾, 一睇之下, 原來格仔 pattern 全部沽清, 剩低嘅只有淨色, 因為咁樣, 頓時加強左我要買Burberry 頸巾嘅決心, 一鼓作氣, 走左去 Sogo 度睇下有冇得買, 好在, 仲有, 不過竟然冇左最最想買嘅桃紅色, 超失望 ............. , 不過好在仲有 second choice, 滑嘟嘟嘅紫色, 不過一試之下, 原來不是太好睇, 於是一手攞左條鮮紅色黎試, 一試之下, 超級滿意, 真係唔買都唔得啦, 繼尋日之後又一大出血之作 !!!! 唉 ..... 最衰都係Duty Free 冇曬格仔 pattern 啦, 我深信如果唔係俾我知道, 我一定唔會買 !!! 加上下星期天氣又會轉涼, 又一個更 strong 嘅 excuse 黎 support 我去買 Burberry 頸巾啦, 而且更加係非買不可添啦, 死得 !!!!
 
同兩個朋友仔傾過, 其實心知肚明再蠢嘅人都會明白, 只係自己一直執迷不悔 jei, 直至呢一刻為止, 我仍然覺得係值得, 咁已經係足夠 lu !!!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    bargie chan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()