病呀病呀病, 病左成個星期, 一 d 好轉都冇, 仲好似越黎越嚴重 !!! 睇左兩次醫生, 但係 d 藥都好似冇咩料到, 唉 .............. 已經有好幾晚因為訓覺0個時個喉嚨太痛, 同埋成晚係咁咳, 根本訓唔到覺 !!!! 咁落去真係唔掂, 今朝起身, 把心一橫, 再去睇多次醫生, 不過唔再去睇公司0個 d panel doctors 啦, 走左去 CWB 睇名貴醫生 !!!!
 
一睇之下, 原來發現我唔止喉嚨發炎, 原來連氣管都發埋炎, 卒之要屈服食 Anti - biotics, 一食仲要食七日添, 三日後又要番去覆診, 唉 ................... 我心諗氣管有事一定手尾好長同埋有排攪, 詢問醫生一下, 果然係比較麻煩同埋難好 d !!! 傷心 救命 law, 醫生一開就開左十種藥俾我, 真係 exactly 十種, 冇多冇少, 有 d 又要早餐食, 有 d 又要 lunch 食, 有 d 又要臨訓前食, 有 d 又要一日食四次, 有 d 食左之後如果有心跳同手震又要自己減一半份量食, 阿姑娘同我講解0個時, 我都好 confused, 太複雜啦, 好似一 d 都接收唔到 !!!! 疑惑
 
睇左三百蚊醫生, 本來對於睇錢睇得咁重嘅我理應應該好肉痛, 不過心諗, 有時有 d 野真係唔慳得, 如果可以醫得好嘅, 多多錢都要俾啦, 健康要緊嘛 !!!! 咪當 shopping 買少樣野 law !!!! 微笑
 
一個星期, 就係短短一個星期入面, 我已經瘦左五磅啦, 終於發現, 對於我黎講, 最好嘅減肥方法原來係令自己病鑊甘, 激死 !!!! 次次都係咁, 咳嗽 ....... 咳 "瘦", 原來咳真係可以令我瘦架 wor !!! 挑眉質疑
 
唉 ............. 又變左鵝公喉柏芝聲啦, 激死 !!!!! 咬牙切齒
 
睇完醫生, 一埸去到 CWB, 自己一條油去左 shopping, 是日收穫, 買左一條牛仔褲, 一件 tee, 一隻男仔 Monchhichi, 一件 tee 同 eye cream 俾陳 Auntie 做 Mother's Day 禮物  綁蝴蝶結的禮物 !!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    bargie chan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()