今日又係 Happy Friday, 例牌相約左馬明輝, 側田藩同埋 David 去決戰四方城 !!! 頭四圈, 手風真係不是太順, 打到去北圈都仲未開糊, 仲要出沖左幾鋪大牌, 心諗, 今次都係死梗架啦, 唔通又要重傷 ?!?!? 點知, 食完飯, 我竟然食左我人生之中第一鋪大三元, 成十番架, 攞到 Jackpot, 即刻由輸變贏, 好開心 !!! 開懷大笑 食完0個鋪之後, 我 d 好運就好似返番黎, 一連好多鋪都係清一色, 仲要上家唔係幾駛落牌, 靠自己都食得出, 高峰期有成四位數 profit 架, 真係手風超順, 好運到連我自己都唔係好相信 !!!! 最後賽果, 我都贏到七百大元, Yeah !!!! 不過都真係好少可我可以唔駛輸, 仲要有錢贏添, 仲可以充當請人搭的士返屋企嘅責任添, 實在太好啦, ke ke ke !!!!!
 
每一次0向個 blog 度寫完 d 唔開心嘅野, 只係會有一個人會問我究竟發生咩事, 有時更加會好莫明奇妙咁問我嘅唔開心係咪因為佢 ?!?! 點解會咁架, 明明關事0個 d 人又唔會過問, 激死我啦 !!! 不過 ..... 都好開心朋友仔咁關心我, 果然夠朋友, thank you so much !!!! 微笑
arrow
arrow
    全站熱搜

    bargie chan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()