每一次見到0個個電視廣告, 關楚耀0向度係咁問佢身邊嘅人: 你究竟當我係咩 ?!?!? 個心不其然都會0向度諗: 頂, 條友仔係度係咁問人, 真係超無聊, 好煩呀, 唔該收聲啦 !!!! 咬牙切齒 但係今日細心回味一下, 其實: 你當我什麼呢句說話原來一 d 都唔無聊, 而且仲有 d 發人心醒添, 心諗, 其實做人做左咁耐, 究竟自己0向身邊嘅人心入面究竟有咩位置 !!!! 一路諗, 一路諗, 又諗起有個朋友仔同我講過: 唉 ...... 你成日都太在乎你身邊嘅人啦, 所以成日都會攪到自己好激氣 !!!! 係 ...... 佢講得一 d 都無錯, 0向我心目中真係有某 d 人我係好在乎, 但係倒頭來, 0個 d 人可能一 d 都唔 care 我, 又或者無咁極端嘅, 只不過彼此0向大家心目中嘅地位並唔係對等 jei ........... Anyway, 算啦, 人地點對我, 我根本 control 唔到, 唯有希望自己慢慢 tune 下自己唔好咁在乎 / 緊張身邊嘅人啦, 咁樣應該可以令自己舒服 d 同好過少少 !!!!!
 
星期一放工, Hazel 會合左佢個大學同學仔同我地一齊搭地鐵, 同新識朋友仔吹左陣水, 原來我係陌生人眼中係一個幾活潑嘅人黎架 wor !!!! 開懷大笑
 
突然間覺得自己超好運, 唔單只搵到一份好工, 遇到一個好老細, 其實我覺得最難能可貴係可以因為呢份工而識到 Hazel 呢個好朋友, 真係超開心, 諗都冇諗過可以搵到一個咁投契嘅朋友, 太好啦 !!!! 微笑
arrow
arrow
    全站熱搜

    bargie chan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()