尋晚先頭暈暈出唔到去玩, 今日訓醒, 叫做好番少少, 不甘寂寞嘅我0向 MSN 度見到 Banana, 佢問我有冇興趣去佢屋企玩, 我竟然亳不考慮, 就話: 好 !!! 我黎啦 !!! 你可知道, 入珀麗灣嘅必經之路就係0向中環坐船, 貪玩嘅我竟然無懼暈船浪, 咩都唔理"粒"住個頭就跳左上船, 向住珀麗灣進發, 好在, 今日並不是太大浪, 無驚無險, 差唔多四點就抵達 Banana屋企 !!!! 去到, 無咩野做, 又係例牌打 NDS, 玩左一陣, 其實都唔係好舒服, 有少少想嘔, 又有少少胃痛, 好在佢地之後轉左玩 Wii Sport, 等我可以坐埋一二邊抖一抖 !!!!
 
嘩, 呢排我真係做左好多我之前從未做過嘅野, 第一次食合味道海鮮味 cup noodles 加白切雞作為聖誕大餐, 請記住係白切雞, 而唔係火雞, 都夠別開新面啦 gwah, 我真係永遠都會記得呢年嘅 Christmas, 真係畢生難忙, 救命呀 !!!!!
 
唔知點解, 成日都會作嘔同頭暈, 究竟係因為太 "支力" 唔夠訓丫 ?!?! 定真係有 d 唔妥呢 ?!?! 其實我真係好懷疑自己有耳水唔平衡, 不過 ........... 好似呢樣野係 check 唔到同埋冇得醫架 wor, 如果真係都幾麻煩, 唉 ......... ya, 好煩呀 !!!! 算吧啦, 唔理 lu, 除左平時間唔時有 d 唔舒服之外, 都冇生命危險架啦, 唔死得人嘅野, 即係可以不理啦, yeah !!!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    bargie chan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()