一訓醒, 已經一點幾啦, 之前約定嘅節目已經好緊湊咁玩曬, 無無聊聊, 以為要過 Lonely Christmas, 好在有馬明輝陪我0向西環食聖誕大餐, 雖然 .......................... 味道麻麻, 不過都好過冇啦, 起碼都叫做應下節嘛 !!!
 
食完野, 會合埋 David & 麥國洋, 又走左去竹戰, 今次嘅場地係我屋企, 本來一心以為自己有主場之利, 點知又係因為一鋪十三么同埋幾鋪大牌累事, 結果攪到重傷收場 !!!!  真係唔到我唔佩服馬明輝呢個作客王, 竟然一家贏三家, 真係要寫個服字俾佢, 一句講曬, 勁 !!!!!  唉 .......................... 好慘呀, 聖誕打左兩場麻雀, 夾埋輸左一個櫃筒嘅壽碼 (一千大元), 攪到 Daddy 俾我嘅 Christmas 大利是就係咁轉眼間冇曬, 超 sad !!!
 
收到第三份聖誕禮物 , 係我最鍾意嘅大大個技安 Kurbrick 公仔同埋野豬 Monchhichi 鎖匙扣公仔一隻, 其實個技安公仔我之前對佢都有 d 心動過 (你識挑選佢, 果然有眼光 ),  而家唔駛自己買有人送真在係太太太好啦 !!!! 多謝送禮人嘅心意, 我真係好鍾意份禮物 !!!! 不得不提, packing 個盒都好精美, 超靚, 攪到我唔捨得 "dump", 佢將會成為我珍藏 collection 之一, yeah !!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    bargie chan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()