又破左自己嘅紀錄, 玩通頂之後訓左 1.5 小時又走左出街啦 !!!! 其實當有野做嘅時候都 ok, 唔會太眼訓, 但係 ......... 當一靜落0黎好似搭緊車0個時就真係超眼訓 昏昏欲睡 !!!! 自己都覺得有 d crazy, 除左小休0個 1.5 小時, 我竟然有 41 個鐘無訓過覺 !!!!!
 
尋日一口氣好似做左好多好多野, 剪左頭髮啦, 去左行街啦, 去左人地屋企玩 Wii 啦, 同左陳皓 C 同 Carrie 蕉食 dinner, 之後再同陳皓 C 去左飲野加食甜品, 超級充實 !!!! 開懷大笑
 
好開心呀, 卒之試左聽人話好好味, 想試左好耐嘅 Shake'em Bun 啦, 嘩 !!! 佢 d burger 真係好好味, 都係第一次食 burger 塊扒可以有肉汁架, 食完之後真係回味, 再回味 !!! 開頭以為 Triple O 0個個已經算係好好味, 點知呢個世界入面真係一山還有一山高, Shake'em Bun 果然更勝一籌 !!! 不過 ........... 略為貴左少少, 佢一個 burger 已經係等如 Triple O 一個餐, 雖然真係好好味, 真係有 value for money 嘅感覺, 但係 ......... 都唔可以成日去食 !!!!! 吐舌頭
 
又再一次大出血啦, 一口氣買左四件衫, 唉 ............. 次次 shop 親 ping 都係咁, 大鑊 !!!!! 害羞  所以行行下都係覺得唔掂啦, 所以上左個 friend 屋企度打 Wii, 我都係第一次玩 Wii, 都係一如以往, 打機並不是我嘅強項, 所以都係玩得好屎好水皮 !!! 傷心 
 
近期知道一個朋友仔終於放低左一個依附左好耐嘅包袱, 真係好替佢開心, 希望佢唔好咁易放棄啦, 一切要順其自然 !!!!
 
自從0向個 Blog 度寫左0個件唔開心嘅事, 有好多人都問我究竟發生咩事 ?!?! 平時嘅我都會想同人講發生緊咩事, 但係今次竟然一發常態唔係好想再提 !!!! 可能我覺得覺左出黎都係無補於是, 算把啦 !!!!
 
星期五0個日0向公司做做下野突然間天旋地轉, 好暈好暈, 疑惑 呢種感覺 last 左十秒, 唔知做咩鬼 ?!?!? 唔知係咪同我成日濕住個頭走去訓覺有關, 唉 .......... ya, 真係怕怕啦,  以後都係唔好再係咁啦 !!!
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    bargie chan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()