好耐好耐都冇試過咁 down, 自己都唔知因為咩事會咁樣, 真係超級 moody, 成日都冇咩表情, 做咩事都提唔起勁, 唉 .............. 我諗歸根究底, 都係因為0個件事 !!!!
 
其實都知道再嬲0個個人都係無補於是, 所以已經試過盡量大方 d 咁當無野同佢傾番計, 但係次次同佢傾計, 佢都係本住0個 d 無曬乎嘅態度, 真係激到我紥紥跳, 佢都有問過我: 點呀, 又因為咁而唔問心呀 ?!?! 當時我好快好順口咁講: 我唔認為唔開心或者嬲會有用, 所以我先唔會咁蠢走去唔開心 !!!! 諗番轉頭, 又有少少口不對心 !!! 仲有硬頸嘅我由於超唔甘心, 竟然厚住面皮咁去問0個個人係咪真係諗住唔去, 結果個答案都係一樣, 激死了 .............
 
不過, 諗通左, 根本唔值得為一個對自己毫不在乎嘅人咁嬲, 所以我決定以後以後都唔會再理呢個人, 因為佢一次又一次令我好失望, 太過份啦 !!!!!
 
其實我真係好想好想去0個個地方, 我諗緊可能最後無人同行, 都可能會自己一個去 !!!!
 
唔知點解, 突然間好想大喊一場 !!! 不甘啜泣
arrow
arrow
    全站熱搜

    bargie chan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()