好懶, 好懶, 已經有成個星期冇去做 gym 啦, 攪到個人好 "支力", 坐得太多, d 膊頭同條腰骨都超痛, 仲有 d 骨成日都 "kick lic ka lac", 好得人驚, 仲有呀, 成日都面青口唇白咁, 唔掂啦, 今日卒之 "ding" 起心肝走左去做 gym !!! he ............ 同埋尋日同阿靚仔朋友傾完計, 覺得咁落去都唔係辦法, 做人真係要 positive 同積極 d, 所以對自己好 d, 都係要俾 d 心機做下運動, anyway, 真係好多謝佢好 positive 嘅 advice, 正所謂忠言逆耳, 佢竟然可以好直接咁同我講一 d 可能我會聽唔入耳嘅說話, 証明佢真係我嘅好朋友 !!! 由此可見佢真係一個好人 !!!  
 
而家每個 weekend, 都走左出去玩, 仲要次次都玩通頂咁滯, 為咩呢 ?!?! 唔知呀, 因為淨係玩嘅時候我先可以咩都唔諗, 可能係一種逃避啦 !!!
 
睇左死亡筆記二 , 呢集好似仲好睇過上一集 wor !!!
 
唉 ............ 雖然呢期好早訓, 但係都係訓得唔好, 又唔係訓唔著, 但係 sleeping quality 真係好差, 訓醒都係好似完全冇訓過咁, 唔通真係諗得太多, 個腦根本冇停過 ?!?! 唉 ........... 可以點 ?!?! 好煩好煩, 呢個現像已經維持左好一段日子, 有咩方法可以將潛意式 d 壓力 release 出黎呀 ?!?!
 
唔知做咩鬼, 前幾日行行下有 d 頭暈暈 !!!
 
經身邊幾個人好言相勸, 下定決心今次一定堅決, 唔可以再咁落去, 希望我真係可以做得到 !!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    bargie chan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()