呢排個股市真係好得人驚, 成日都升下, 又跌下, 動不動一日可以來回成千點, 你都真係咪話唔驚 !!! 成日都心思思想趁低吸納, 但係個市實在太反覆啦, 根本好難知道佢幾時係最低位, 成日都好驚自己會好蠢咁又做錯事, 加埋之前受嘅教訓, 真係對自己嘅 judgement 失去曬信心 !!!! even 有人講埋個 number 俾我聽, 係咁叫我一定要買呀, 我都仲係好驚好驚, 可能真係有陰影 !!!! 不過今日卒之忍唔住手又入左市, 因為覺得成日咁左度右度都唔係辦法, 成日都係因為咁錯失左好多機會 !!!! 不過今日買完之後都好擔心好擔心, 都係第一次買完之後會咁驚, 其實知驚都唔係一件好壞事丫, 起碼我都學曉左要謹慎, 唔會亂黎丫!!! 我諗冇事嘅, 只要唔再買好似1180 0個 d 垃圾股, 應該死唔去嘅 !!!! 開懷大笑 同埋有側田藩睇住, 我都定 d 丫 !!!! 同埋我檢討過啦, 如果我想賺大錢, 我一定要改下我 d 無耐性同埋驚青性格 !!!!
 
唉 ............ 突然間又覺得好迷失好迷失, 其實都唔係第一次有呢個 feeling, 半年啦, 都仲係有呢個感覺, 咁即係問題仍然存在啦 !!!! 又有少少盟生起想走嘅念頭 !!!! 一來因為貪心, 認為人工唔夠高 !!! 二來真係太悠閒, 有少少唔係好知自己做緊咩, 雖然我認我一 d 都唔 career minded, 但係都未至於咁唔上進, 我唔想咁後生咁早就停落0黎, 做一份無咩野學, 只係過日神嘅工!!!  三來太多時間對多疑嘅我都冇咩好處, 成日都會亂諗野, 有時真係諗多左 !!!! 所以為今之計 .......... 都要為自己好好打算一下 !!!!!
 
為自己近日嘅所作所為反醒過, 今日仲走去問左一個朋友仔覺唔覺得我係麻煩友, 同埋有時係咪超級野蠻, 好在個答案都係 ............ not really, 雖然 .......... 我唔知係咪真心話, 不過聽完之後都叫做好過少少, 又0向度自己 cheat 自己, 冇得救 !!! 傷心
 
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    bargie chan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()