近日朋友仔嘅所作所為實在同之前有 d 唔同, 攪到過度敏感嘅我亦有少少失常, 尋日大半日都0向個 MSN 度鈕計, 發脾氣, 攪左成日, 都係得個桔, 最後都係攪到大家唔係咁開心, 唉 .......... 為咩呢 ?!?!? 其實我發咁大脾氣係因為我真係好唔鍾意, 好唔鍾意朋友仔有咩事都收收埋埋, 攪到我都唔知發生緊咩事, 你要明白, 愛幻想同多疑嘅我一唔知 what's going on 就會好多野諗, 其實我呢期咁失常都係因為我真係好想好想攪清楚發生緊咩事, 同埋我真係好在乎好在乎呢個朋友仔 !!!! 我知道其實我嘅所作所為實在令到佢有 d 反感, 就連我自己都覺得自己有少少 "愛生事", 好煩呀 !!!! 唉 ........ 算啦, 與其攪到大家都咁唔開心, 我諗由今日開始都係唔好再攪事, 唔好再問咁多, 盡量唔好俾咁多麻煩朋友仔啦 !!!! 原來發脾氣同鈕計真係好"支力", 以後都係可免則免啦, 同埋真係好煩呀 !!!!!
 
我真係好想好想去北海道呀, 因為實有有必要散散心, 唔知可唔可以成行呢 ?!?!?! 挑眉質疑
arrow
arrow
    全站熱搜

    bargie chan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()