真係好煩, 好乞人憎呀 ?!?! 唔好以為我鬧緊邊個, 其實我係講緊我自己, 成日淨係識得0向度 e e um um 煩住人, 人地唔理我, 就係咁0向度 blame 同埋怨人, 攪咩呀 ?!?!? 可能呢份工真係太太太得閒啦, 攪到我真係成日都悠手好閒, 好無聊 !!!! 今日老細同我做 counselling 0個時都話, 其實你可以 make good use of 呢份工, 好好去進修一下, 或者去做 d 自己好想做嘅野 !!!! 其實呢番說話真係有不下十個人同我講過, 我亦都有諗過, 不過 .......... 講真讀書我真係一 d 興趣都冇, 自從考完 ACCA 之後我就發過誓死人都唔會再 "leg" 番起本書 !!!! 所以讀 Master 呀, 讀呢讀路0個 d 真係唔好攪我 !!!! 有咩想做嘅野, 一下子又真係諗唔到 wor !!!! 所以我諗為今之計都係要搵份忙少少嘅工, 如果唔係 ............. 我諗我真係遲早會悶死 ............. !!!!
 
今晚同左兩個朋友仔出黎食飯, 都有同佢地討論過我嘅前途問題, 佢地都係少數支持我走嘅人, 仲俾左 d constructive 嘅意見我, 睇黎我都係要認真諗諗佢, 快 d 坐言起行, take action !!!
 
唉 ............ 其實覺得自己 psychologically 有 d 唔係好健康, 唔可以再係咁, 再唔解決, 再係咁屈落去 ............. 好快會出事 !!!!
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    bargie chan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()