你話我小氣又好, 咩都好啦, 今次我真係好嬲 !!!! 由細到大, 我最憎無啦啦俾人用 d 唔好嘅語氣對待, 更何況今次都係出於一片好心, 我真係覺得自己冇做錯 wor,  都唔知點解要咁對我, 唯有當自己今次好心做壞事 law, 我真係好嬲呀, 好唔想睬0個個人 !!!
 
 
自從上個 weekend 破介, 今日放工即刻好乖咁走左去做 gym 啦, 係咁跑步, 好在有電視睇分散一下注意力 ja, 唔係都堅持唔到落去, 跑完之後好"支力"好"支力", 仲有 d 頭暈暈同腳軟添 !!!  不過又有神奇事件啦, 今日上磅, 無肥到, 仲要瘦左兩磅, 唔通阿媽話齋食火龍果真係 work ??? 但係真係超憎食火龍果 wor, 好難食 ?!?!  
 
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    bargie chan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()