真係估唔到尋晚一場地震, 攪到台灣海底一條電纜斷左, 今日成日都上唔到 MSN, 仲有好多 website 都上唔到, 攪到留0向屋企養病嘅我百無聊賴, 好悶, 真係好悶 !! 真係唔可以想像如果有一日真係上唔到網, 我嘅生活會係點 ?!?!? 唯有終日0向度係咁訓, charge 番足 d 電先, 不過唔知係咪食左藥, 好似訓極都唔係好醒, 不過個黑眼圈就好番好多啦 !!!  
 
嘩 !! 今日去睇醫生, 超多人, 成間 clinic 都坐滿曬人, 我差 d 都冇位坐, 好在有個好好人嘅 uncle 讓左佢個位俾, 我先有得坐 ja !!! 等左差唔多成個鐘先有得睇, 真係破曬紀錄 !!!! 阿醫生話我喉嚨發炎, 叮囑我要訓多 d !!!
 
今日收到靚仔朋友嘅電話, 佢話有 d 好野介紹俾我, 佢真係好好, 對我好有心, 真係一個好好好好嘅朋友, 雖然同佢唔係成日都見面或者傾計, 但係佢成日都會0向我要人幫手嘅時候挺身而出, 突然間覺得自己真係好好運, 可以有一個咁好嘅 secret angel, 太好啦 !!!
arrow
arrow
    全站熱搜

    bargie chan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()