由北海道返左黎經已係第五日, 但係每一日都不其然會 keep 住睇番北海道之旅嘅相, 仲要係百看不厭, 可想而知我對今次嘅旅程有幾咁懷念, 同埋有幾咁唔捨得 !!!! 唉 ............. 每一次望住每一張相, 個腦入面就會浮現出當時每一個畫面, 旅程入面嘅點點滴滴都依然歷歷在目, 如果時間可以永遠停留, 停留0向北海道之旅0個五日入面, 你話有多好 ?!?!?
 
諗番轉頭短短呢五日好似係我呢一年入面最開心嘅日子, 或者係因為今年發生左好多唔愉快嘅事啦 !!! Anyway, 去完呢個 trip, 雖然 physically 真係好 "支力" 好 "支力" ............., 不過 mentally 好似 refresh 左, 好似放低左 d 野, 個人輕鬆左不少 !!!! 開懷大笑
 
不過0向放低左 d 唔開心嘅野之餘, 又好似重捨左另一樣野, 但係我唔知道呢樣野對我黎講係好定係壞事, 而且仲有 d confused 同亂, 都係唔好諗咁多啦, 好煩呀 !!!!!
 
今日 lunch 老細補請食聖誕大餐, 又係去左我地嘅至愛和三味食日式鐵板燒, 今日仲要食左好好味嘅鵝肝, 超肥美, 真係回味再回味, 好好好好味架呢 !!!!! 吐舌頭
 
唉 ....... ya, 今日放工0向 CWB 鬧市中行走又見暈, 攪咩呀 ?!?! 疑惑
arrow
arrow
    全站熱搜

    bargie chan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()