由咳 ............ 到隻牙有事, 病左差唔多有一個月啦, 到今日為止, d 咳仲未好番曬 .............. 同埋唔知係咪呢期食得超清淡, 今日下晝飲左茶 + dinner 食左 pizza, d 野食好似唔係好識落格, 消化唔到, 到而家都係好飽好飽, 個胃好唔舒服, 有 d 想嘔 !!!! 疑惑 想訓覺又訓唔到 ........ 激死我啦 !!!! 勃然大怒
 
唉 ............. 唔知做咩鬼, 呢期又有少少心緒不靈, 唔係訓得好好, 硬係好似有 d 野令我好煩, 但係我又諗唔到令我心煩氣燥嘅係咩東東, 唉 ............... 咁仲煩 ?!?!?! 挑眉質疑
 
唔知道 .............. 好想好想去旅行, 今日飲茶0個時同陳 Auntie, 我阿姨同婆婆傾起日本之旅, 唔知係咪可以成行呢 ?!?! 希望去得成啦, 我真係唔得啦, 我諗我係時候行開0下, 抖一抖 !!!! 昏昏欲睡
arrow
arrow
    全站熱搜

    bargie chan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()