好開心, 今晚參加左大學好友為我同 Sasa 攪嘅生日派對, 我地去左稻香度食晚飯, 每一年生日都會同 Sasa 一齊開生日會, 因為大家都係五月之星嘛, 仲要相差四日 !!!  好開心, 食左今年第一個生日蛋糕, 收到第一份生日禮物, 其實呢班 friend 真係好好, 年年都會好好咁幫我慶祝, 諗番起, 自己有時因為要做野, 成日都出席唔到佢地嘅活動, 但係佢地都無怪我, 實在係太好啦 !!! 多謝你地呀 !!! 希望以後每一個生日都可以同你地一齊過 !!!
 
 
食完飯, 去左登龍街度飲野, 其實0個間 bar 我去過架啦, 有得唱 k, 今次飲左 ginger ale / 綠茶加 walker, 飲左七八杯, 可能後尾飲得太急, 之後覺得好眼訓, 好想 "中"落去訓, 我諗我真係有 d 醉啦 !!!  之後同李娜搭車返屋企都有 d high high 地, 有少少語無倫次, 成日0向度笑, 都係沖完涼先醒番 d ja !!!
 
 
同 Sasa 玩原來我係魔術師, 玩左三次都 sense 唔到個原理, 好 stupid 添, 仲要玩第三次, 我一直都以為係阿 ca 0向下面踼我, 原來之後問番先知係 Savio 所為, 點解自己可以蠢成咁架 ?!?!
arrow
arrow
    全站熱搜

    bargie chan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()